Breien kinder-en weeshuizen in Roemenië en de Oekraïne.

We doen dit in De Roos in het Rozenprieel bij het centrum van Haarlem (even weken op do.ochtend van 10- 11.30 uur)
Van 11 dec. tot 14 jan. hebben we even een winterstop en we beginnen dus op 14 januari 2015 weer en dan elke 14 dagen..

Er wordt ook door dames thuis gebreid....en ingeleverd bij mij.
U mag breien wat u wilt en er is geen deadline....!

We kunnen altijd nog meer breisters gebruiken....
KOM OOK MEEDOEN.....!

donderdag 12 juli 2012

GIFTEN....en verrassingen..!

Afgelopen zondagavond heb ik weer wat zakken met garen mogen ontvangen, die ik heb uitgezocht en daar heb ik al weer mensen blij mee gemaakt...
Vandaag in De Roos geweest bij het breigroepje...erg gezellig en er waren weer leuke dingen gemaakt.
Toen ik thuis kwam, lag er een dikke enveloppe op de deurmat met allemaal 3D plaatjes om te knippen voor het maken van kaarten.
Deze kaarten maak en verkoop ik en de opbrengst is voor o.a.: nieuwe wol en de transportkosten naar Roemenië.
Heel erg leuk...bedankt Anja, voor dit alles...het komt goed terecht.

En net werd ik gebeld.... door een redactrice van een televisieprogramma.
Zij had contact gezocht via BUURTLINK.NL..een leuke site, waar mijn vraag op staat voor garen en breisters.
We hebben even over en weer uitgelegd waar het om gaat en ik hoop dat ze ons uitkiest om de spulletjes aan te "doneren".
Het lijkt wat vaag wat ik hier vertel, maar niks is zeker en ik vind het niet kies om meer los te laten....
Wellicht binnenkort meer.

Nou lieve mensen...ik ga eten koken en daarna nog lekker een paar toertjes breien.
Tot laterrrrrr

Geen opmerkingen:

Een reactie posten