Breien kinder-en weeshuizen in Roemenië en de Oekraïne.

We doen dit in De Roos in het Rozenprieel bij het centrum van Haarlem (even weken op do.ochtend van 10- 11.30 uur)
Van 11 dec. tot 14 jan. hebben we even een winterstop en we beginnen dus op 14 januari 2015 weer en dan elke 14 dagen..

Er wordt ook door dames thuis gebreid....en ingeleverd bij mij.
U mag breien wat u wilt en er is geen deadline....!

We kunnen altijd nog meer breisters gebruiken....
KOM OOK MEEDOEN.....!

woensdag 12 februari 2014

We staan in de wervingsfolder van zorgcentrum de Roos

Kijk eens.......

We staan in het foldertje van de Roos, waar mijn moeder woont....heel erg leuk.
Het is een folder om het wonen in de Roos te bevorderen en daarin staan ook wij, 
onder de kop, RECREATIE....
We krijgen er geen spie voor, maar ja wel elke keer als de club bijeen komt, koffie/thee voor niks...
en is ook wat tegenwoordig.


Dit is een foto van het begin, toen zaten we nog in de hal....
De samenstelling is iets anders, we zijn verhuisd naar de recreatiezaal, maar de groep nog even groot.
Middenin zit mijn dochter Eline, bij het raam, ik rechts daarnaast en naast mij, mijn moeder.

==============================


Geen opmerkingen:

Een reactie posten