Breien kinder-en weeshuizen in Roemenië en de Oekraïne.

We doen dit in De Roos in het Rozenprieel bij het centrum van Haarlem (even weken op do.ochtend van 10- 11.30 uur)
Van 11 dec. tot 14 jan. hebben we even een winterstop en we beginnen dus op 14 januari 2015 weer en dan elke 14 dagen..

Er wordt ook door dames thuis gebreid....en ingeleverd bij mij.
U mag breien wat u wilt en er is geen deadline....!

We kunnen altijd nog meer breisters gebruiken....
KOM OOK MEEDOEN.....!

zaterdag 18 augustus 2012

transport........





Dit is een foto van maanden geleden die ik net tegen kwam bij mijn afbeeldingen....

Stelt u zich voor.....5 uur in de ochtend.
Mijn vriend rijdt de bus voor en gaat die dag werken in Friesland/Groningen.
Ik heb gevraagd of hij een paar spulletjes voor Stichting Groningen/Friesland/Drenthe wil afgeven bij het inzamelpunt.
Een paar spulletjes was deze keer een understatement !!!!!!!!!
Dat betekend dat het allemaal ingeladen moet worden, tussen alle schoonmaakmiddelen en "gereedschap" in..
Op de foto staat de helft van wat er die dag mee ging.

* dekbedhoezen
* truien
* sokken
* mutsen
* lakens
* mooie/schone 2e hands kinderkleding
* dekentjes
en nog veel meer

Mijn huis was weer een stukje ruimer na deze uitdragerij...hahaha...tot er weer nieuw spul kwam natuurlijk.
Ik heb een gouden vent, die dat allemaal maar toestaat en spullen voor me wegbrengt, als ik niet ga.
Zo lief.....
Thanks Aad x





Geen opmerkingen:

Een reactie posten