Breien kinder-en weeshuizen in Roemenië en de Oekraïne.

We doen dit in De Roos in het Rozenprieel bij het centrum van Haarlem (even weken op do.ochtend van 10- 11.30 uur)
Van 11 dec. tot 14 jan. hebben we even een winterstop en we beginnen dus op 14 januari 2015 weer en dan elke 14 dagen..

Er wordt ook door dames thuis gebreid....en ingeleverd bij mij.
U mag breien wat u wilt en er is geen deadline....!

We kunnen altijd nog meer breisters gebruiken....
KOM OOK MEEDOEN.....!

woensdag 8 augustus 2012

Geblesseerd........

Lieve mensen

Ik ben een paar dagen op vakantie geweest...na, ik denk 8 jaar, en heb op dag 2 mijn bovenarm/schouder en sleutelbeen gebroken.
Dus breien kan ik wel schudden de komende weken.....
Geen fraai nieuws helaas, maar ja het is niet anders.

Wel heb ik de definitieve datum doorgekregen van het tv programma De Nalatenschap voor de opnames
en dat is: 6 september.

Omdat typen met 1 hand moet, sluit ik nu af en als ik weer wat te vertellen heb, meld ik me.

groetjesssssssssss

Geen opmerkingen:

Een reactie posten