Breien kinder-en weeshuizen in Roemenië en de Oekraïne.

We doen dit in De Roos in het Rozenprieel bij het centrum van Haarlem (even weken op do.ochtend van 10- 11.30 uur)
Van 11 dec. tot 14 jan. hebben we even een winterstop en we beginnen dus op 14 januari 2015 weer en dan elke 14 dagen..

Er wordt ook door dames thuis gebreid....en ingeleverd bij mij.
U mag breien wat u wilt en er is geen deadline....!

We kunnen altijd nog meer breisters gebruiken....
KOM OOK MEEDOEN.....!

maandag 22 oktober 2012

Grote gift van Karin van....Breien-en-zo

Al enkele dagen, eigenlijk al dik 2 weken, in de lappenmand te hebben gezeten en nog best wel gammel, nu toch maar weer even achter de computer gekropen om wat achterstallige info te plaatsen op de blog.

Nadat ik de stoute schoenen had aangetrokken en enkele mensen een mail had gestuurd, om het mailbestand op te schonen, kreeg ik o.a. van Karin een leuk mailtje terug.
Zij zou in het weekend wat wol uitzoeken en dat kon ik dan ophalen, in de week daarop volgend.
We maakten een afspraak om het op te halen, ze was zelf helaas naar de tandarts maar haar partner hielp me zelfs, heel aardig, met het in de auto zetten....ivm mijn nare blessure.
Ik schrok gewoon, in zeer positieve zin, van de hoeveelheid die voor me klaar stond.

Vuilniszakken en tasjes vol en een grote bak met breinaalden....


Alles uitgezocht.................




....en zakken klaargemaakt voor bv de breigroep van het Reinaldahuis, Riet, die grotere truien breidt dus meerdere bolletjes nodig heeft en de bak voor de dames die lapjes breien voor dekens.
Er waren weer allerlei ideeën, die in mijn hoofd opkwamen voor ons prachtige doel bij het zien van zoveel leuke bolletjes garen......echt super.

Ik wil dan ook Karin heel erg hartelijk bedanken voor alle giften, we zijn er zo blij mee en kunnen er veel moois en nuttigs van maken.

En mochten jullie volgers, op zoek zijn naar mooie, betaalbare en aparte wol/katoen....ga dan eens kijken bij
BREIEN-EN-ZO op de Nassaulaan 68.
Het is een hele leuke zaak waar je van alles kunt krijgen en waar workshops worden gegeven..
kijk eens op de site voor hele leuke info:
www.breien-en-zo.nl


Geen opmerkingen:

Een reactie posten