Breien kinder-en weeshuizen in Roemenië en de Oekraïne.

We doen dit in De Roos in het Rozenprieel bij het centrum van Haarlem (even weken op do.ochtend van 10- 11.30 uur)
Van 11 dec. tot 14 jan. hebben we even een winterstop en we beginnen dus op 14 januari 2015 weer en dan elke 14 dagen..

Er wordt ook door dames thuis gebreid....en ingeleverd bij mij.
U mag breien wat u wilt en er is geen deadline....!

We kunnen altijd nog meer breisters gebruiken....
KOM OOK MEEDOEN.....!

zaterdag 13 oktober 2012

Ik lijk wel jarig....!!!! (pakketjes van Riekie Gubbels)

Vandaag was het weer feest, de pakketdienst zal wel denken....en de buurt ook, ALWEER EEN PAKKETJE voor Mw. Schouten....
En dit keer niet 1,
                       niet 2,
                         niet 3,
                          niet 4,
                            maar..........................5 PAKJES...!!!!

En wat ik daar in zag, overtrof mijn gedachten.
Ik had van Riekie een mailtje gehad, dat ze wat garen voor me had.
Ze woont in Limburg, dus kon het niet langs brengen en halen was ook geen optie.
Maar....ze heeft zelf een pakketdienst en zou het opsturen.
Een super idee dus.

Toen ik het opende, zag ik zoveel leuks.....

Gehaakte vierkantjes....Granny's en katoen


Een omslagdoek en nog meer Granny's


Een hele doos vol....
Prachtige kleine bolletjes acryl,
in 3 bijpassende kleuren...







                      En allemaal vierkantjes....

en meer......




                  en nog meer..............









Er kwamen allemaal leuke ideeën in mijn hoofd maar daarover later meer.
Het moet eerst een vastere vorm krijgen, voor ik er iets over meld.
Ik hou jullie op de hoogte...


Ik wil Riekie echt heel hartelijk bedanken voor al dit leuks en ook voor het verzenden van de pakjes.
Zonder deze lieve giften, zijn wij als groep nergens........

Top Riekie en ik hoop dat dit inspirerend is voor anderen, want ondanks dat het crisis is, zijn er nog zoveel lieve mensen die dingen doen voor minderbedeelden en ook onbaatzuchtig geven.
Wij zijn het uithangbord, maar zonder deze mensen kunnen wij van alles willen, maar heel weinig doen.
En daarom..................heel hartelijk.....................




Geen opmerkingen:

Een reactie posten