Breien kinder-en weeshuizen in Roemenië en de Oekraïne.

We doen dit in De Roos in het Rozenprieel bij het centrum van Haarlem (even weken op do.ochtend van 10- 11.30 uur)
Van 11 dec. tot 14 jan. hebben we even een winterstop en we beginnen dus op 14 januari 2015 weer en dan elke 14 dagen..

Er wordt ook door dames thuis gebreid....en ingeleverd bij mij.
U mag breien wat u wilt en er is geen deadline....!

We kunnen altijd nog meer breisters gebruiken....
KOM OOK MEEDOEN.....!

zaterdag 13 oktober 2012

Weer een verrassings pakketje van Monique Louter

Ik ben helemaal vergeten het zeer gevulde pakket van Monique te vermelden op de blog...
Ik heb de laatste weken herhaaldelijk iets mogen ontvangen, ben gewoon af en toe kwijt wat ik al vermeld heb.
Komt ook, omdat het met mijn arm en schouder nog helemaal niet lekker gaat.
Ik heb veel pijn en ben door de morfine af en toe wat warrig...haha...ik ben niet aan het dementeren hoor lieve volgers...

Maar nu even het pakket van Monique.
Ik heb al meerdere zendingen mogen ontvangen en ook nu voelde het weer alsof ik jarig was.















Wat schattig allemaal he.............
Zulke leuke kleuren en zo snoeperig klein..


                        Bedankt weer Monique voor al je harde werken, het zal goed terecht komen....!




Ook onze katten vinden het heerlijk zacht en hebben stiekem een slaapplekje veroverd....maar...
hup, eruit dit is niet voor jou Moget..maar voor de kindjes in Roemenië. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten