Breien kinder-en weeshuizen in Roemenië en de Oekraïne.

We doen dit in De Roos in het Rozenprieel bij het centrum van Haarlem (even weken op do.ochtend van 10- 11.30 uur)
Van 11 dec. tot 14 jan. hebben we even een winterstop en we beginnen dus op 14 januari 2015 weer en dan elke 14 dagen..

Er wordt ook door dames thuis gebreid....en ingeleverd bij mij.
U mag breien wat u wilt en er is geen deadline....!

We kunnen altijd nog meer breisters gebruiken....
KOM OOK MEEDOEN.....!

woensdag 10 oktober 2012

Mailbestand bijgewerkt....

Een bezig dagje achter de rug....

* Vandaag maar even de stoute schoenen aangetrokken en mijn mailbestand uitgezocht.
"Oude contacten" gemaild of er nog interesse bij hun is en mensen die al lang niet hebben gereageerd verwijderd.
* Even een bericht op DICHTBIJ.NL gezet om wat nieuwe mensen aan te trekken uit Haarlem en omstreken.
* Vanmiddag een pakje ontvangen met een paar schattige baby mutsjes er in vanuit IJsselstein van Fia.
* Afspraak gemaakt om breinaalden op te halen, morgen na onze breiclub in het Reinaldahuis.
* Bezig geweest met de wijkkrant Haarlem-Oost, die we willen behouden.
* Met mijn moeder gebeld, zoals elke dag, maar nu had zij in het kerkblad gelezen, dat er ook veel arme mensen kleding nodig hebben in onze eigen stad.
Mijn hoofd maakt overuren op dit moment, want ook daar wil ik wat voor doen...
Ik dacht aan kleding inzamelen en wat van onze breisels erbij, geven aan de contactpersoon die hier over gaat van de kerk.
Maar ga eerst maar eens met haar bellen om te inventariseren wat er nou echt nodig is....
Zo nog even de twee artikelen plaatsen uit de laatste Wijkkrant Haarlem-Oost en het Reinaldanieuws...

Daarna maar even lekker tv kijken en mijn gedachten ergens anders aan besteden.
Tot later............


Geen opmerkingen:

Een reactie posten